Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
KonkurenceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
(Dominika Gotvaldová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//75hwfi// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Business model pro založení kavárny
(Lucie Janíková)2021, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jmkkmg// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Konkurenceschopnost rodinného podniku
(David Krchňák)2014, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/yvkz4/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
Konkurenceschopnost podniku v oblasti služeb
(Kateřina Kiliánová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//yobb9b// | Podniková ekonomika / Management služeb | Práce na příbuzné téma
Konkurenceschopnost a výkonnost podniku
(Aneta Kalašová)2016, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB8373 | Ekonomika a management / Finanční management | Práce na příbuzné téma
Konkurenceschopnost vybraného podniku
(Sabina Exlerová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/wqvf7/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě
(Alena Hubáčková)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cqu84h// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
(Jan Záruba)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/do2c6/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
(Tetiana Remezovska)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i1s44/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma