Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Iracionální chování zákazníků společnosti Flixbus
(Vojtěch Dyntera)2022, Diplomová práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//w7kmtl// | Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika | Práce na příbuzné téma
Racionální a iracionální motivy volebního chování
(Kamila Hamalčíková)2012, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o08rq/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma
Analýza iracionálního nákupního chování
(Lucie Remeňová)2016, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u3tuyl// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza iracionálního nákupního chování
(Edita Kratochvílová)2016, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//egyl3h// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality
(Jan POSPÍŠIL)2012, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qw8vja// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Emoce v reklamě
(Lucie ZELENKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//yp7ay9// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Působení vizuálního zpracování reklamy na emoce a vnímání značky
(Gabriela Pličková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//bbj7vh// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Emoce v marketingu
(Khrystyna Beregova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uvjvu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití emocí v reklamě
(Tereza Líznerová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x6lxn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Emoce a jejich vliv na kupní rozhodování spotřebitele
(Daria Mudarisova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85288 | Management / | Práce na příbuzné téma