Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany
(Sukontha Surattanaporn)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/37857 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
(Martina Möstl)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91130 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Consumer preference in regard of electromobility - Comparison between Czech Republic and Germany
(Lukas Hünefeld)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78758 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma