Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kreativita TV reklamy
(Irina Stasyuk)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l8lk8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA
(Jana Vávrová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/47773 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza sledování televize a TV reklamy dětmi předškolního věku
(Kristýna Zumrová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76259 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Černý humor jako morální vada v TV reklamě
(Dana Urbanovská)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpx15/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Estetika | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na školní děti
(Jan Kostka)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ketcw/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza televizní reklamy prezentující online služby webového vyhledávače Google
(Marta Cvrčková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tnqs3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Indestructible Venus and Vulnerable Man: Ageing Sexuality in Medical Expertise during Czechoslovak Socialism
(Andrea Bělehradová)2022, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u80rp/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Odstředivá žena, dostředivý muž: femininita a maskulinita v makrobiotice
(Monika Skopalová)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yi532/ | Mediální a komunikační studia / Genderová studia | Práce na příbuzné téma
Žena a muž v reklamních komunikátech (analýza polských reklamních sloganů)
(Monika KRÁLOVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//e4mgxl// | Filologie / Polská filologie | Práce na příbuzné téma