Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
firemní identitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hodnocení image firmy Heineken Česká republika a.s.
(Jiří Krov)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m257q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení významu image společnosti SAP SE
(Anna Lžičařová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wadan/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení image vybrané firmy/značky
(Simona Goncalves)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l0ayf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
(Tereza Štětinová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x598n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě a jejich vliv na dnešní společnost
(Petr Pavlásek)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/a5d7q/ | Bankovnictví / Informační technologie | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě jako marketingový nástroj
(Michal Kouřimský)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89495 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
(Adéla Kopelová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//75zfxm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma