Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
(Eva Soudková)2022, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/l2hqzr/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
(Kristina Tarkina)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iqgp7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová koncepce konkrétního podniku
(Iva Průšová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14364/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Globální marketing a lokální kultura
(Alena Skupinová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d46mw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing jako koncepce obchodní politiky
(Dušan Čejka)2010, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/sfrgy/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
(Boris Rezník)2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xtvim/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybrané firmy
(Jana Šulajová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l2tx8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
(Mariia Kadesnikova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93003 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
La communication commerciale de l´entreprise Easy Meal Concept, SARL
(Michaela Hynerová)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//h0slj6// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Realitní časopis jako prostředek integrované marketingové komunikace společnosti Concept 2M spol. s r.o. (časopis REAL CITY )
(Štěpán Masojídek)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uddpv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma