Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
filmové pobídkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
(Daniela Peclová)2015, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/q9lvt/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Metoda lokálního multiplikačního efektu ve vztahu k využití a produkci obnovitelného zdroje energie (OZE)
(Hynek ROSSMÜLLER)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//quka3n// | Ekonomika a management / Strukturální politika EU a rozvoj venkova | Práce na příbuzné téma
Daňové přínosy a ekonomický potenciál filmových pobídek
(Lucie Holcová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77682 | Finance a účetnictví / Zdanění a daňová politika | Práce na příbuzné téma