Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
womKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
A GROUNDED THEORY STUDY TO CREATE REFLECTIVE PRACTICE MOTIVATION MODEL FOR PRIMARY SCHOOL PRESERVICE TEACHERS IN A CHINESE NORMAL UNIVERSITY
(Mengjiao LIANG)2019, Disertační práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//pioo1d// | Education / | Práce na příbuzné téma
Online šeptanda v oblasti realitních služeb
(Marek Šulc)2018, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oqutf/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Rola e-WOM v procese nákupného rozhodovania
(Zuzana Kucharovicová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//3pxtzm// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Online šeptanda v oblasti realitních služeb
(Marek Šulc)2018, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oqutf/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analyzing the System for Employee Training and Development in Order to Improve Service Quality in Radisson Blu Alcron Hotel in Prague
(Natália Gécziová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13624/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Service Quality in the International Context
(Nikola Kopšová)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//qzhaqz// | International Management / | Práce na příbuzné téma
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
(Thi Huyen My Nguyen)2021, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//em50zv// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
(Kristýna Hochová)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//rt6irx// | International Management / | Práce na příbuzné téma
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
(Justice Banahene)2024, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště VŠCHT Praha / Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
• http://theses.cz/id//edu3lo// | Sectoral Management / | Práce na příbuzné téma
E-service Quality Measurement From Customers' Point of View
(Filip Vencovský)2014, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72270 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma