Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
tiskový mluvčíKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikační strategie vybraných galerií ve městě Brně a jejich reflexe u studentů oboru Management v kultuře
(Matěj Havelka)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/flpy0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
(Alexandra Mušáková)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vm9j4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Nové komunikační strategie na Internetu
(Marina Savosina)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a06t5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
(Riad Lemberanskiy)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vu6rs/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Internal crisis communication in a particular Russian company
(Evgeniia Shamrikova)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vk6821// | Media and Communications Studies / Marketing Communications | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
(Barbora Ficbauerová)2022, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gaout/ | Mediální studia a žurnalistika / Mediální výzkum a analytika | Práce na příbuzné téma
Veřejná prezentace sociální práce na Úřadu práce ČR
(Martina TESAŘOVÁ)2018, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//z9d3wb// | Sociální politika a sociální práce / Sociální práce | Práce na příbuzné téma
Motivace regionálních zpravodajců k přechodu na pozici tiskových mluvčích
(Monika Hořínková)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v0cd5/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma