Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Role strachu v komunikaci o environmentálních tématech
(Iva Sobotková)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cscrv/ | Humanitní environmentalistika / Environmentální studia | Práce na příbuzné téma
Účelového vyvolávání strachu jako nástroj politického marketingu
(Hana Boldišová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w4wsu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
(Sára Dvořáková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mdw2v/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití motivu strachu v televizní a billboardové reklamě. Analýza konkrétní marketingové komunikace.
(Tomáš Löbl)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhgoh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role strachu v komunikaci o environmentálních tématech
(Iva Sobotková)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cscrv/ | Humanitní environmentalistika / Environmentální studia | Práce na příbuzné téma
Etické aspekty emocionálního apelu strachu v reklamě
(Libuše Kalkus Kameníčková)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pdf61o// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití apelu strachu v reklamě
(Jana Bartoňková)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9g62rs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma