Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
(Damjan Bogdanovic)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/teu93/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
(Lucie Marková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/uh28i/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
(Adam Topinka)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p55rw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
(Anzhelika Khaustova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/av37l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka produktu jako zdroj rolové identity
(Veronika Štanglová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71142 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Product Compliance Management System awareness among all employees of Skoda Auto a.s. - a study in efficiency and utility
(Kristýna Bydžovská)2023, Bakalářská práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//qcxxbm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Steve Jobs a úspěch značky Apple
(Milan Fast)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mi9m4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Proces budování značky Apple, Inc. a faktory, které ho ovlivňují
(Klára Valentková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e12ci/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití trendů marketingové komunikace k zvýšení percepce značky Apple v ČR
(Tereza Mistolerová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//qywxap// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení obchodní značky Apple v České republice
(Romana Susová)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gmarvc// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma