Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza image značky na trhu s obuví
(Diana Pavlíková)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146694 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Image a identita značky
(Klára Lukavská)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49703 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image
(Karolina Koutná)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//go77dx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Brand positioning značky Jacobs
(Linda Spanilá)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88220 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Designing Brand Positioning
(David Klodner)2013, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nt7ul/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
(Andrey Laptev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92463 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Positioning značky Garden Gourmet
(Barbora Valášková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81875 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Budování značky – Brand building
(Jan Procházka)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//utq1tc// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Brand analysis of Barefoot Wine
(Valerie Cibulková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84562 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Škoda Auto Brand Positioning in Strategic Markets
(Anna Voronina)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/65619 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma