Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání reklamního sdělení u zvolených cílových skupin
(Tereza Šulcová)2018, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//ok1srt/Bakalsk_prce_M15066.pdf/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
(Kristýna Matoušková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ewzflc// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
(Kateřina Pěničková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86115 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Vnímání reklamy na Instagramu z pohledu uživatele
(Lukáš Lepič)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yilun/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání a vliv reklamy na poslechovost podcastů
(Adéla Schmidlová)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z14oe/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
(Lucie Komínková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81397 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
(Martina KREJČÍŘOVÁ)2011, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ra6373// | Specializace v pedagogice / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
(Darya Sarycheva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ezo7s/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Gabriela Čebišová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lkvpw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma