Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rebranding květinářství Klívie
(Klára Pelcová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//a9m8y0// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Personální marketing a Employer Branding
(Eduarda Šuchaňová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xn7dl1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Branding Through Influencer Marketing on Instagram
(Giang Helen Phamová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81343 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
(František Schwan)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/gv0z5/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
(Adéla Šrámková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79565 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
(Lucie Urbánková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/wxebx/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
(Anastasiia Nasanovich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma