Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
 (Veronika Blaniková)

2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/diqw5/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
 (Eliška Zaoralová)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/lg12q/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma

Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
 (Monika Čapková)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze

https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma

Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
 (Kateřina Hanišová)

2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

https://is.ucp.cz/th/f5fh5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ) | Práce na příbuzné téma

Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
 (Kristýna Holasová)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/jf1zx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
 (Šárka Egermaierová)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/zqx2m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
 (Viktorie Soukupová)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//birdnj// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
 (Jiřina WEINEROVÁ)

2022, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//7qfuwv// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma

Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín
 (Jakub CHLEBORÁD)

2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//d8xa93// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
 (Kristýna PÁTKOVÁ)

2021, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//ncifva// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)