Theses on the same topic (having an identical keyword):
brandingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
(Jakob Bahmann)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//x5ejw9// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
(Lenka Bečičková)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jj83s/ | Teorie interaktivních médií / | Theses on a related topic
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
(František Schwan)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/gv0z5/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic
Osobní branding fotografa
(Eva Hůlová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91042 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Branding a rebranding
(Václav Pernikář)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//vxzynq// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Theses on a related topic
Branding a tvorba osobní značky
(Tereza Kultová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//tf4fjo// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Analýza image sportovního klubu
(Jakub Koziol)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113383 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Hodnocení image pomocí Eye Tracking
(Barbora Slavíková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tnbxb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Rozbor image vybrané společnosti
(Lenka Nožičková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lmhx7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Postavení značky z hlediska její image na trhu
(Adéla Lebedová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dg71y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic