Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nástroje marketingové komunikace společnosti About You
(Lucie RUSNÁKOVÁ)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//ehbc2j// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
(Tereza Divišová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zzg3l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
(Adéla Vaisová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oganu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
(Sandra Plachá)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mpsot/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
(Tomáš Zavoral)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r2gk7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
(Eva Prokešová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i3upq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně
(Šárka SAJDLOVÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//eqgsju// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
(Šárka Lagronová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//4b8l6k// | Magisterský program (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Vliv nástrojů klasické marketingové komunikace na chování spotřebitele
(Jan Bezruč)2018, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//37om0w// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Vizuální nástroje marketingové komunikace
(Michaela Niklová)2020, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/qsogwm/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma