Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Česká spořitelnaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rozbor bankovních služeb na příkladu tradiční banky České spořitelny a moderní nízkonákladové Air bank
(Michal Modráček)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ueiwy/ | Hospodářská politika a správa / Bankovnictví | Práce na příbuzné téma
An Analysis of the Mental Hygiene of the Employees of the Wüstenrot Building Savings Bank in Zlin, Czech Republic
(Lenka ŠENKEŘÍKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wmu7iv// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
K problematice strukturalizace finančních skupin českých bank
(Eliška Kvapilová)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bp7bo/ | Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby | Práce na příbuzné téma
Mýtus rodiny ako nástroj marketingovej komunikácie Českej spořitelny
(Ivana Parízková)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/whb0l/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Mýtus rodiny ako nástroj marketingovej komunikácie Českej spořitelny
(Ivana Parízková)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/whb0l/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Mýtus rodiny ako nástroj marketingovej komunikácie Českej spořitelny
(Ivana Parízková)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/whb0l/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Mýtus rodiny ako nástroj marketingovej komunikácie Českej spořitelny
(Ivana Parízková)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/whb0l/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Mýtus rodiny ako nástroj marketingovej komunikácie Českej spořitelny
(Ivana Parízková)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/whb0l/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma