Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Etický kodex reklamy

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 34 prací)
Startupoví investoři v České republice: Kategorizace a rozhodovací proces
 (Tereza Dobešová)

2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/feohu/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
 (Monika Čapková)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze

https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma

Efficient Verification of Multi-Objective Queries in Markov Decision Processes
 (Vít Unčovský)

2023, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/as4mz/ | Informatika / | Práce na příbuzné téma

Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
 (Kristýna Bendová)

2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/gjyxc/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 34 prací)