Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Etický kodex reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Startupoví investoři v České republice: Kategorizace a rozhodovací proces
(Tereza Dobešová)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/feohu/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
(Monika Čapková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Efficient Verification of Multi-Objective Queries in Markov Decision Processes
(Vít Unčovský)2023, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/as4mz/ | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
(Kristýna Bendová)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gjyxc/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma