Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
škola podporující zdravíKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komparace čtenářských dovedností mezi intaktními žáky a žáky se specifickými poruchami učení ve 4. ročníku ZŠ
(Linda Hermanová)2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ncb2e/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma
Překonávání komunikačních bariér mezi žáky se sluchovým postižením a žáky slyšícími
(Gabriela Pecová)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/utnwe/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Rozvoj rychlostních schopností a srovnání jejich úrovně mezi žáky FK Pardubice a žáky ZŠ Studánka Pardubice
(Ondřej Vencl)2016, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u2m21/ | Tělesná výchova a sport / | Práce na příbuzné téma
Porovnání přístupů logopedické intervence v ZŠ pro žáky s vadami řeči a ve třídách zřízených pro tyto žáky při běžných ZŠ
(Karina DRÁBOVÁ)2023, Bakalářská práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//vqryzx// | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
(Veronika SCHÖPFEROVÁ)2023, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//28h90q// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma