Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 18 prací)
Politický marketing strany TOP 09
 (Tomáš Kühnl)

2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/bm29j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Faktory ovlivňující výběr politické strany mezi prvovoliči ve slovenských parlamentních volbách 2016
 (Silvia Boďová)

2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ifau3/ | Mezinárodní teritoriální studia / Politologie | Práce na příbuzné téma

Vnímání možností participace straníků s ohledem na orientaci strany na politickém trhu
 (Richard Horák)

2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/xsjew/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Marketingová komunikace vybrané politické strany
 (Sabina Rosecká)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/scco7/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Politický marketing strany TOP 09
 (Tomáš Kühnl)

2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/bm29j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
 (Andrea Volaříková)

2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vg6zw/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Tržní orientace politických stran: Případová studie České strany sociálně demokratické ve volbách do Poslanecké Sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010.
 (Daniela VAŠÁTKOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//smrac3// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma

E-Marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu
 (Jan SKŘIČKA)

2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//7ehi8s// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 18 prací)