Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
politické stranyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Politický marketing strany TOP 09
(Tomáš Kühnl)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bm29j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující výběr politické strany mezi prvovoliči ve slovenských parlamentních volbách 2016
(Silvia Boďová)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ifau3/ | Mezinárodní teritoriální studia / Politologie | Práce na příbuzné téma
Vnímání možností participace straníků s ohledem na orientaci strany na politickém trhu
(Richard Horák)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xsjew/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace vybrané politické strany
(Sabina Rosecká)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/scco7/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Politický marketing strany TOP 09
(Tomáš Kühnl)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bm29j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
(Andrea Volaříková)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vg6zw/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Tržní orientace politických stran: Případová studie České strany sociálně demokratické ve volbách do Poslanecké Sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010.
(Daniela VAŠÁTKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//smrac3// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma
E-Marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu
(Jan SKŘIČKA)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7ehi8s// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma