Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
osobnost značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Formy podpory nestátních neziskových organizací se zaměřením na testament fundraising (případová studie organizace fungující v České republice a ve Francii)
(Lucie Habánová)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h31on/ | Veřejná správa (Administration publique) / | Práce na příbuzné téma
Komunikace neziskové organizace Rett Community
(Hana Kuželová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kg76c8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Motivace a stabilizace dobrovolníků v neziskových organizacích: kvalitativní srovnání dvou lokálních organizací v České republice a v Nizozemí
(Lenka Ošťádalová)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mu478/ | Pedagogika / Andragogika | Práce na příbuzné téma
Komunitní funkce vybrané neziskové organizace: její vliv na image
(Petra Křížková)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gryca/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Výzvy vzdělávání a rozvojová spolupráce v Gambii pohledem pracovníků neziskové organizace Kola pro Afriku
(Kateřina Pagáčová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o9yue/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství | Práce na příbuzné téma
Výzkum hodnoty značky Nike z hlediska osobnosti značky
(Lucie Štěpánová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//hetvck// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Osobnost značky velkých sportovních událostí
(Jana Petráčková)2007, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4206 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání osobnosti značky Strana svobodných občanů očima straníků a sympatizantů
(Leoš Horák)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wtv4h/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Osobnost jako značka
(Lukáš Vaďura)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zk4n4b// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.
(Daniela Nemravová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69272 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma