Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
online nakupovanieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
(Annamária Kuchtiaková)2016, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ya945/ | Matematika / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
(Annamária Kuchtiaková)2016, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ya945/ | Matematika / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Hodnota pozitivních recenzí v nákupech on-line
(Annamária Kuchtiaková)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sec2l/ | Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické a statistické metody v ekonomii | Práce na příbuzné téma
Manufacturing Reshoring in the German Apparel Industry from a Consumer Perspective
(Sofia Saradzhants)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91510 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
(Otakar Kšír)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90820 | Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
(Alina Valetova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72948 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Spokojenost dodavatele podniku v oblasti e-komerce
(Patrik Popelár)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h4asg/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma