Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Učební textKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Učební text pro obor Kadeřník- Náročná účesová tvorba
(Radka Manová)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ve0cs/ | Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování | Práce na příbuzné téma
Učební text pro obor Kadeřník- Náročná účesová tvorba
(Radka Manová)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ve0cs/ | Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování | Práce na příbuzné téma
Učební text pro obor Kadeřník- Náročná účesová tvorba
(Radka Manová)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ve0cs/ | Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování | Práce na příbuzné téma
Návrh učebního textu k přípravě na maturitní zkoušku z odborných předmětů
(Michaela Vlčková)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d6idh/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace služby | Práce na příbuzné téma
Učební text pro obor Kadeřník- Náročná účesová tvorba
(Radka Manová)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ve0cs/ | Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování | Práce na příbuzné téma
Učební text pro obor Kadeřník- Náročná účesová tvorba
(Radka Manová)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ve0cs/ | Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování | Práce na příbuzné téma
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
(Jayesh Rane)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
(Lucie Šperková)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
(Justice Banahene)2024, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště VŠCHT Praha / Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
• http://theses.cz/id//edu3lo// | Sectoral Management / | Práce na příbuzné téma
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
(Olesia Hlushchenko)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/xm5x1/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma