Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

generování terénu

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 17 prací)
Generování terénu s využitím voxelové struktury
 (Michal Černý)

2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/di4s7/ | Informatika / Počítačová grafika | Práce na příbuzné téma

Zobrazení terénu nad API Vulkan
 (Jozef Méry)

2019, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//z3u3go// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

Generování terénu s využitím voxelové struktury
 (Michal Černý)

2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/di4s7/ | Informatika / Počítačová grafika | Práce na příbuzné téma

Realistické zobrazení terénu
 (Martin Červinka)

2007, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/cfufc/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Vizualizace digitálních modelů terénu s využitím HW akcelerace vykreslování
 (Jan Vaněk)

2010, Disertační práce, UHK, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eDi12 | Systémové inženýrství a informatika / Informační a znalostní management | Práce na příbuzné téma

Procedurální generování terénu s možností hledání cest
 (Pavla GROSSMANNOVÁ)

2017, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//ahze4v// | Informatika / | Práce na příbuzné téma

Simulátor 3D terénu
 (Jaromír Krpec)

2010, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/79002 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

Generování terénu s využitím voxelové struktury
 (Michal Černý)

2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/di4s7/ | Informatika / Počítačová grafika | Práce na příbuzné téma

Virtual reality toolkit for the Unity game engine
 (Vojtěch Juránek)

2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qyryn/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Využití služby Michelangelo v engine Unity
 (Maroš Beťko)

2019, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/irnq5/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 17 prací)