Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mentální mapováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mentální mapování značek českých politických stran
(Lukáš Pazourek)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cxxpj/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Mentální mapování značek českých politických stran
(Lukáš Pazourek)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cxxpj/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Ultraortodoxní náboženské politické strany v Izraeli
(Michaela SCHAUEROVÁ)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//4e9msf// | Politologie / Politologie (dvouoborové) - Společenské vědy (dvouoborové) | Práce na příbuzné téma
Pozastavení činnosti a rozpuštění politické strany v České republice
(Jan Kasal)2009, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpchl/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Brand aktivismus a generace Z
(Kateřina Černá)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hr4ep/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Brand building vybrané glampingové značky
(Lucie Vlachová)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8go4v4// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
(Martin Machek)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44712 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
(Elena Chadžieva)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z6a19d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
(Anastasiia Nasanovich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma