Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
adolescenceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Specific pharmacological modulators of tau aggregation and spreading for Alzheimer's disease therapy
(Martina PAVLÍKOVÁ)2024, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//wz1t6g// | Biotechnologie a genové inženýrství / | Práce na příbuzné téma
Decision Analytic Modeling in Mental Health: Simulating Cost-Effectiveness of Alzheimer's Disease Timely Treatment
(Hana Marie Broulíková)2017, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78513 | Kvantitativní metody v ekonomice / Statistika | Práce na příbuzné téma
Sebepoškozování v období adolescence
(Veronika MIKŠÍKOVÁ)2021, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//vtcc42// | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Depresivita a romantické vztahy v adolescenci
(Eva Nekvapilová)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s4n4k/ | Mediální a komunikační studia / Psychologie | Práce na příbuzné téma
Politika identity hnutí Generace identity a alt-right: Komparativní případová studie
(Tomáš Hošek)2020, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nk4o2/ | Politologie / Bezpečnostní a strategická studia | Práce na příbuzné téma
Identity within the European Self-sovereign Identity Framework
(Filip Vašš)2022, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/or6ct/ | Kyberbezpečnost / | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
(Valentína Mačičáková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80039 | Aplikovaná informatika / Informační média a služby | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Porovnání bankovní digitální identity a self-sovereign digitální identity
(David Karlík)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84478 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma