Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Communication campaign of the firm
(Aditi Baindur)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y90vs/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Theses on a related topic
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
(Mariya Belozyorova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypv9n/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The role of new media in a modern marketing communication
(Anne-Charlotte Andrieux)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fbe0o/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Marketing communication of the company operating in B2B market
(Yulia Shkuratova)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rqq3p/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Financial Analysis of Deutsche Lufthansa AG
(Anna Vedernikova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lnlqv/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Marketing communication of the company operating in B2B market
(Yulia Shkuratova)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rqq3p/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Tvorba komunikační kampaně
(Mária Bezrouková)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/djnhh/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
(Klára Švábová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nodeg/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Srovnání marketingových aktivit na trzích B2B a B2C a jejich vzájemná provázanost
(Karel Havlíček)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Marketingové aktivity v segmentu B2B
(Veronika Ničová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z46gw/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic