Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Obchodní bankaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Segmentace trhu v oblasti retailového bankovnictví
(Marek Vosátka)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/skuvf/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků ve vybrané společnosti
(Alena Ripelová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/66402 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategy of Company XY
(Kateřina Janečková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/us3f3/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategy in International Markets
(Prathiba Kannan)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/oznvr/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
(Kamila Imanbayeva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fsufq/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
(Misha Schneeberg)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gt42i/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
(Anna Větrovcová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/me6v9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
(Anna Slabunova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ij499/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Úvery poskytované komerčnými bankami pre segment korporátnych klientov
(Hana Škvareninová)2012, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/gdb0n/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Ponuka produktov vybranej komerčnej banky pre zvolený segment retailových klientov
(Zuzana Cesnaková)2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/jf0yq/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma