Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komparace evropských záležitostí ve volebních programech parlamentních politických stran pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2006 a 2013
(Kristýna Řačáková)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mnoum/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropská studia | Práce na příbuzné téma
Komparace volebních programů ČSSD, KDÚ-ČSL a ANO ve vztahu k volbám do poslanecké sněmovny Parlamentu 2013
(Kateřina Foldynová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qr85w/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie hnutí ANO ve volbách do poslanecké sněmovny 2013
(Radek Paleček)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ir6j8/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Partito Democratico po parlamentních volbách v roce 2013
(Lucie Schovancová)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hcg6q/ | Mediální a komunikační studia / Politologie | Práce na příbuzné téma
Kompozitní, či kontextuální faktory? Explorativní prostorová analýza české volební soutěže 2013
(Zuzana Kitnerová)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gian6/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie hnutí ANO ve volbách do poslanecké sněmovny 2013
(Radek Paleček)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ir6j8/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza proměny programových slibů ANO v letech 2013-2021
(Patrik Chaloupka)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB15522 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
(Adam CHROBÁK)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//l200od// | Politická komunikace a politický marketing / Politická komunikace a politický marketing / Mezinárodní vztahy a bezpečnost | Práce na příbuzné téma
Užití sociálních sítí ve volebních kampaních u ANO a ČSSD v letech 2013 a 2017
(Jakub SMETANA)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//afuk7x// | Humanitní studia / Francouzská filologie - Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma
Volební kampaně strany TOP 09 a hnutí ANO 2011 ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2014
(Michal NĚMEC)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//fjk5oj// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma