Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
školní hodnoceníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zkušenosti se zaváděním formativního hodnocení v praxi na 2. stupni vybrané základní školy v hodinách českého jazyka
(Simona Suchánková)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ns17b/ | Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro základní školy Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Zavádění formativního hodnocení na 2. stupni základní školy
(Petra Srbová)2021, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x2xsf/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro základní školy Učitelství přírodopisu pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
(Martina Dočekalová)2023, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/svxtl/ | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / | Práce na příbuzné téma
Nicht das Ziel, sondern der Weg: Über formative Beurteilung im DaF Unterricht
(Patrícia Ďuranová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nqljo/ | Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy / | Práce na příbuzné téma
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
(Lucie Novotná)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vxkbu/ | Učitelství anglického jazyka pro základní školy / | Práce na příbuzné téma
Formative assessment and job satisfaction: teachers' perspective
(Oldřiška Buchanan)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mnlj3/ | Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / | Práce na příbuzné téma
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
(Martina Dočekalová)2023, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/svxtl/ | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / | Práce na příbuzné téma
Comparison of formative and summative assessment in language testing
(Nela NEDUCHALOVÁ)2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0bsubn// | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy | Práce na příbuzné téma
Comparison of formative and summative assessment in language testing
(Nela NEDUCHALOVÁ)2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0bsubn// | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy | Práce na příbuzné téma
Different approaches to assessment and their impact on pupils' motivation at a lower secondary school
(Jana Nohová)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b8ywx/ | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / | Práce na příbuzné téma