Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 24 prací)
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
 (Lenka Krajčovičová)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/f7jg2/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma

Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
 (Petra Mikulčíková)

2023, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/uk80s/ | Učitelství anglického jazyka pro základní školy / | Práce na příbuzné téma

Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
 (Marie Vlková)

2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ebi50/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Práce na příbuzné téma

Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
 (Kristýna Bromová)

2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tae6w/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma

Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
 (Alena Večeřová)

2010, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/lziut/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Práce na příbuzné téma

Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
 (Monika Hotárková)

2013, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fqhis/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy | Práce na příbuzné téma

Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
 (Markéta Luňáková)

2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/npw6v/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma

Barvocit a specifické poruchy učení
 (Zuzana Odvárková)

2015, Bakalářská práce, Lékařská fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qhw8x/ | Specializace ve zdravotnictví / Optika a optometrie | Práce na příbuzné téma

Specifické poruchy učení u žáků na 1. stupni základní školy
 (Michaela Malinová)

2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eM5526 | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma

Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
 (Markéta Luňáková)

2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/npw6v/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 24 prací)