Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
specifické poruchy učeníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
(Lenka Krajčovičová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f7jg2/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
(Petra Mikulčíková)2023, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uk80s/ | Učitelství anglického jazyka pro základní školy / | Práce na příbuzné téma
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
(Marie Vlková)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ebi50/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Práce na příbuzné téma
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
(Kristýna Bromová)2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tae6w/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
(Alena Večeřová)2010, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lziut/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Práce na příbuzné téma
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
(Monika Hotárková)2013, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fqhis/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
(Markéta Luňáková)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/npw6v/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma
Barvocit a specifické poruchy učení
(Zuzana Odvárková)2015, Bakalářská práce, Lékařská fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qhw8x/ | Specializace ve zdravotnictví / Optika a optometrie | Práce na příbuzné téma
Specifické poruchy učení u žáků na 1. stupni základní školy
(Michaela Malinová)2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM5526 | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
(Markéta Luňáková)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/npw6v/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma