Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
poradenství, v, jazykovém, vzděláváníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Advising in Language Learning in a Classroom Context.
(Petra Garay)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xktbl/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Advising in Language Learning: Professional Development of Advisers
(Tomáš Andrášik)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zt6ik/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Advising in Language Learning in a Classroom Context.
(Petra Garay)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xktbl/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Helping the learner to develop their vocabulary learning strategies
(Almagul Shakirova)2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ex694/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy (angl.) | Práce na příbuzné téma
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
(Lenka Zouhar Ludvíková)2020, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m0qr3/ | Pedagogika (čtyřleté) / Pedagogika | Práce na příbuzné téma
Fostering learner autonomy: action research
(Ivana Juříková)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/inbxv/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Students’ Autonomy: Developing individual learning plans at secondary school
(Adam Zeisek)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lm123/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Quizlet vs. Vocabulary Notebook: The Impact of Different Methods of Storing and Revising Vocabulary on Students’ Progress, Retention and Autonomy
(Roman Kálecký)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qzvxl/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Developing Autonomy in Secondary School Language Learners
(Zuzana JENČÍKOVÁ)2013, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//zmxby4// | Učitelství pro střední školy / AJ-ČJ | Práce na příbuzné téma
Learning Strategies: A Tool for Effective Vocabulary Learning of Adults on Their Pathway to Learner's Autonomy
(Eva POKORNÁ)2012, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//2e0e6g// | Učitelství pro základní školy / Uč. pro 2.st. ZŠ AJ-OV | Práce na příbuzné téma