Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
AutenticitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
A Hunt for Experiencing the “Real Thing": How tourism industry reconstructs meanings and purposes of places and spaces
(Lýdia Grešáková)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/biosq/ | Humanitní studia / Sociologie | Práce na příbuzné téma
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
(Patrik Vargovčák)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/r1px9/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Cross-cultural research in tourism and decision-making
(Vanesa Fraňová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/e85hi/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Principal Trends of Contemporary Tourism Industry Development
(Veronika Lugovska)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ppjcz/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma