Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
(Svadeba Svadeba)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/rzl2l/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Online marketing elektronického obchodu
(Marharyta Beznytska)2020, Diplomová práce, AKADEMIE STING
• https://is.sting.cz/th/anl2y/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing v automobilovém průmyslu
(Barbora Valentová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/w18ee/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku.
(Sabina Khodzhaeva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ww74v/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Digital Transformation in Real Estate Marketing
(Illia Sych)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94516 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační kampaně pro přijetí eura v ČR: odhad finančních nákladů kampaně
(Kateřina Ševčíková)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//r9u6g0// | Hospodářská politika a správa / Finance | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační kampaně
(Petra Gajdíková)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/df07s/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
(Jiří Šíma)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yxn0o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nízkorozpočtová volební kampaň – případová studie předvolební kampaně Strany zelených pro krajské volby 2012 v Jihomoravském kraji
(Tereza Hašková)2013, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cl6o7/ | Mediální a komunikační studia / Politologie | Práce na příbuzné téma
Tvorba komunikační kampaně
(Filip Šulák)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p6ctw/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma