Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
digitální marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh komunikační kampaně
(Lucie Bedřichová)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kjo1i/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Návrh reklamní kampaně konkrétního hotelu
(Tereza Vávrová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13043/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Návrh online marketingové kampaně pro produkční agenturu
(Gabriela Košťálová)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146810 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a zpracování brandové vánoční marketingové kampaně značky Xiaomi na českém trhu
(Ondřej Řepík)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78736 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Marketingové aktivity v segmentu B2B
(Veronika Ničová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z46gw/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Definice komunikační strategie pro sociální sítě B2B firmy
(Johana Přádková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ojgebn// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
(Lukáš Peteráč)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//k7sf5l// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza sociálních sítí a jejich využití v B2B sektoru
(Nam Nguyen)2022, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7zn6g7// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující efektivitu obsahového marketingu na sociální síti Linked-In v segmentu B2B
(Richard Lukeš)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88825 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv faktorů na popularitu facebookových příspěvků společností B2B
(Kateřina VOJČOVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//vq927t// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma