Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
(Aleš Drahokoupil)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dge9x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
(Boris Kolařík)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//tdwta7// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
(Harriet Enyonam Kwawukume)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bvt2tx// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
(Anita Šálková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola CEVRO
• https://is.vsci.cz/th/aplh5/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
(Lucie Zdrhová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j8thc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nástroje a efektivnost politického marketingu
(Anastasiia Antcupova)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r8gha/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
(Veronika Miřátská)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wsxag/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nástroje politického marketingu
(Ivan Brhlík)2015, Diplomová práce, CEVRO Institut
• https://is.vsci.cz/th/vr1m7/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Limity politického marketingu
(Aleš Procházka)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o5opv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
(Šarlota DAŇHELOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//2b54zi// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma