Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Tisková politikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Možnosti využití PR jako základu marketingové komunikace
(Nikola Nagyová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12333/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Prezidentské kampaně ve Francii – analýza vývoje politické komunikace a nastolování agendy vítězných kandidátů
(Markéta Baráková)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jir1v/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Nastolování politické agendy ve veřejnoprávním médiu před parlamentními volbami ČR roku 2013
(Markéta KLUSÁKOVÁ)2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//xmoy9v// | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza nastolování agendy paritního zastoupení žen na současné české politické scéně
(Karolína KUŽELOVÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//9a1nmc// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma
Analýza nastolování agendy paritního zastoupení žen na současné české politické scéně
(Karolína KUŽELOVÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ittial// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma