Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The European alternatives to the liberal economies after the First World War: the authoritarian and conservative economic models of Spain and Portugal and the centrally planned economy of Czechoslovakia
(Matteo Serra)2017, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wo18m/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa (angl.) | Theses on a related topic
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
(Zhibek Abysheva)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/df8my/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Brexit: The Portrayal of Political Campaigns in the Media
(Nicolas Lucassen)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vom10/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Theses on a related topic
Between Spin and Post-Truth in Politics: The Development of Political Communication and Media Strategy
(Zuzana Veselá)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74768 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International and Diplomatic Studies | Theses on a related topic
Vybraná témata politické komunikace z díla italského mediologa Paola Manciniho (politický paralelismus, profesionalizace, veřejná sféra)
(Tereza Hromádková)2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fj08d/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Theses on a related topic
Vybraná témata politické komunikace z díla italského mediologa Paola Manciniho (politický paralelismus, profesionalizace, veřejná sféra)
(Tereza Hromádková)2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fj08d/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Theses on a related topic
Typologie obecních periodik na základě míry závislosti na politické reprezentaci jejich vydavatele
(Pavla Krobotová)2012, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ti3ka/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Theses on a related topic
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Theses on a related topic
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
(Eva Hájková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m067c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
(Veronika Kuchárová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p7kt1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic