Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Politický marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
(Petra Šantorová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fltt7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
(Nelli Zhakhian)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h0es3/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Politický marketing a jeho rozhodující role v prezidentských volbách 2023
(Eva Šínová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//xsxj3r// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
American Foreign Policy and Relationship to Israel in the Light of Israeli Nuclear Weapons Program: 1961-1974
(Markéta Šonková)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u3oip/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Prezidentské kampaně ve Francii – analýza vývoje politické komunikace a nastolování agendy vítězných kandidátů
(Markéta Baráková)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jir1v/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu
(Aleš Šenk)2024, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sg7so/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě a jejich využívání politickými stranami jako nástroje politické komunikace
(Jan Hlava)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j9g71/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Prezidentské kampaně ve Francii – analýza vývoje politické komunikace a nastolování agendy vítězných kandidátů
(Markéta Baráková)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jir1v/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace vybrané politické strany
(Sabina Rosecká)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/scco7/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Negativní kampaň jako prostředek politické komunikace
(Hugo Trkal)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/buymq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma