Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Development of Party Ideology: Analysing the evolution of the Czech Pirate Party program.
(Jorge Eugene Sulwey)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM8194 | Central European Studies / | Práce na příbuzné téma
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
(Aleš Drahokoupil)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dge9x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
The life cycle of party pledges in Czech coalition governments
(Petra Svačinová)2017, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cd5ej/ | Politologie (čtyřleté) / Politologie | Práce na příbuzné téma
Complex Analysis of Business Environment in the Czech Republic in 2006-2022
(Jana Kušnírová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93107 | Economics / | Práce na příbuzné téma
Czech Cultural Standards from Vietnamese Perspective in Study and Work Environment
(Nguyen Ba Nguyen)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49930 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Možnosti využití brandingového přístupu v politologii a jeho aplikace v českém prostředí
(Michal Žižlavský)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cx9ot/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Osobnost jako značka
(Lukáš Vaďura)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zk4n4b// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Osobnost značky v prostředí sociálních sítí
(Kristýna Kučerová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51009 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.
(Daniela Nemravová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69272 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání osobnosti značky Strana svobodných občanů očima straníků a sympatizantů
(Leoš Horák)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wtv4h/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma