Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nation branding a značka „Česká republika“
(Michaela Haljuková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bhgil/ | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma
Nation branding jako nástroj uplatnění soft power státu
(Adéla Hradilová)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a2vq9/ | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma
Nation branding: Případová studie Nového Zélandu a Austrálie
(Jiří Drozd)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76297 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Art and democracy: The impact and the role of the right to freedom of artistic expression in various political regimes
(Adam Pajgrt)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/47854 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Veřejná diplomacie: použití nástrojů digitální diplomacie na příkladu komunikace Izraele vůči Íránu
(Dominika Bachmanová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79395 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Health and Health Sector as Part of the Competitive Identity of Qatar and the United Arab Emirates
(Tomáš KOPECKÝ)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//v12kxq// | War and Peace Studies / War and Peace Studies / Vládnutí a demokracie | Práce na příbuzné téma