Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
TOP 09Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Uvedení nového média na trh a jeho fungování - případová studie projektu Naše adresa
(Lucie Prosková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a517j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nový věk televize? Globální trh s televizními formáty: případová studie české adaptace licencovaného sitcomu.
(Tereza Bajerová)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/za9r2/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
(Andrea Volaříková)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vg6zw/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Obecní volby 2010
(Miroslav Janů)2011, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ym8ms/ | Právní specializace / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Obraz ČSSD v bohumínském dvoutýdeníku OKO v letech 2010-2014
(Daniel GALUSZKA)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//qp0eo6// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Volby roku 2010 v Ústeckém kraji
(Kamila Bedrnová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ttk3c/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma