Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vizuální identita značky v online prostředí
(Lucia Mišeková)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0hewsr// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita kosmetické značky
(Anastasiia Lunova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//9y3qfw// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
International Brand Promotion Strategy
(Taras Dziuba)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/doju3/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
(Andrey Laptev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92463 | International Business / | Práce na příbuzné téma
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
(Terézia Grelnethová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84557 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
(Ekaterina Samoylova)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1xuz2p// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
(Gaurav Ashok Pandit)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//arsfpj// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Designing a Brand Ambassador Strategy to Promote Czech Universities among International Students
(Sandra Jankotová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94473 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
(Arsen Samvel Jomardyan)2017, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0af4qk// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Brand building města jako součást komunikační strategie
(Zuzana Štursová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j6b99/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma