Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Dopravní, podnik, města, BrnaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití Kohonenových sítí pro analýzu a predikci hospodářského vývoje sektoru dopravy v ČR
(Eva Kalinová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/x7g4c/ | Dopravní technologie a spoje / Logistické technologie | Práce na příbuzné téma
Image vybrané organizace veřejného sektoru ve vědomí obyvatel
(Lukáš Ondráček)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wqvak/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma
Řízení rizik plynoucích ze současné situace v energetickém sektoru v podniku z odvětví silniční nákladní dopravy
(Jana Tóthová)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//vplc1a// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Motivace zaměstnanců v sektoru dopravy
(Monika Pavelková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/z2aeo/ | Řízení lidských zdrojů / | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační kampaně pro Dopravní podnik města Brna, a.s.
(Barbora Doležalová)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u4bzap// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
(Aneta Bahelková)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ulh6z/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno
(Pavel Havlík)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//da4vd8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Muzeum města Brna se zaměřením na marketing návštěvnosti
(Alena Procházková)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m2hxu/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Event marketing vybranej turistickej destinácie mesta Brno- Vila
(Michal Hollý)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
(Eva Hájková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d2vcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma