Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě
(Eliška Prokšíková)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//d3zjml// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Adornova kritika televize a koncept komplexní televize
(Sylvie Janošová)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v5he3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Estetika | Práce na příbuzné téma
Webová tvorba České televize očima Generace Z: Analýza preferencí a postoje Gen Z k web-only pořadům
(Barbora Doubková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94648 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě
(Eliška Prokšíková)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//d3zjml// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv televize na vývoj řeči u dětí předškolního věku
(Jana OPLUŠTILOVÁ)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//z0i133// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku | Práce na příbuzné téma