Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
organizační struktura ITKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Organizational Structure of a Multinational Company
(Nikolaos Chaliamantas)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/da0m0/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
(Christian Hitz)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79046 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Struktura informačních a komunikačních technologií v podniku
(Martin Nešický)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/sjsd0/ | Bankovnictví / Informační technologie | Práce na příbuzné téma
Nasazení agilních a štíhlých principů v oblasti řešení ITIL Service Desk
(Zdeněk FUCHS)2016, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//g2ijgy// | Informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma
Aplikační programové rozhraní pro ITIL Service Desk systémy
(Pavel Širůček)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//c64f10// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Certifikácia nástroja Service Desk
(Miroslav Bereš)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72507 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Are the principles of ITIL service desk applicable to the environment of SME?
(Yauheni Semianenka)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38544 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Service desk a jeho důležité aspekty v procesu transformace podniku
(Jakub Heráň)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72374 | Aplikovaná informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Správa procesů service desk
(Jan Prskavec)2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//n9d4hf// | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Implementace CA Service Desk Manager
(Marek Janeček)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//d77o8o// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma