Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Obsahový marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh internerové televize pro hudební portál Bandzone.cz
(Martin Lisý)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20756 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Nástup internetových televizí: Analýza českých audiovizuálních streamovacích služeb
(Adam Lukůvka)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g4cem/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
(Lenka Kučavíková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z62mi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing vybraného subjektu
(Tereza Gajanová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/af662/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
(Lucie Kutzendörferová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qrivt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
(Michaela Ježková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m85k8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
(Lenka Opálková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j57s6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální video jako nástroj posilující znalost značky
(Eva Albrechtová)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4fcz8k// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
(Dušan Mladenović)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
(Simona Hreščáková)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/et849/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma